.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فیروزجایی :مشکلات کشور با تفکر بسیجی حل می شود
عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه مشکلات کشور با تفکر بسیجی حل می شود، گفت: گسترش فرهنگ بسیجی سبب سعادت و بالندگی ملت و انقلاب می شود.

به گزارش شمال نیوز،  علی کریمی فیروزجایی با گرامیداشت هفته بسیج در پیامی آورده است: مشکلات کشور با تفکر بسیجی حل می‌شود و هفته بسیج یادآور خاطره شورآفرینان عرصه جهاد و شهادت و گمنامان جبهه عزت و پایداری ایران اسلامی است.

در ادامه آمده است: بسیجیان سلحشور با عزمی سترگ و اراده‌ای آهنین در همه عرصه‌های خدمت بویژه جنگ تحمیلی ۸ ساله نشان دادند که تحت فرماندهی ولی امر مسلمین جهان، جهان خواران و ستم پیشگان معاصر را به خاک مذلت می‌نشانند و در این راه تمام هستی خود را نثار و ایثار می‌کنند.

همچنین در این پیام تصریح شد است: بسیج گلواژه عشق و نماد راستین ما می‌توانیم است که کلید حل تمامی مشکلات کشور را در دست دارد و امروز حضور با نشاط بسیج ضرورت انکارناپذیر برای حل چالش‌های پیش رو محسوب می‌شود.

اینجانب با گرامیداشت یاد و نام بخون خفتگان شاهد سال‌های حماسه و ایثار و گمنامان بسیجی وادی خدمت خالصانه در سطح کشور، رجا واثق دارم با گسترش فرهنگ مانای بسیج و ارتقا سطح کارآمدی آن در همه ابعاد تحت رهبری‌های داهیانه امام خامنه ای (مدظله العالی) سعادت و بالندگی حقیقی ملت سختکوش و انقلابی ایران عزیز تحقق خواهد یافت./مهر

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.